16 WEEKS OF HARD WORK


Ligger och degar i sängen, har ingen större lust att göra något annat. Egetligen borde jag öva till matte-minitestet vi har imorgon, men är sjukt trött så får se hur det blir med den saken. Orsaken till min trötthet är troligtvis mitt gympass idag som höll på att ta död på mig. Benen och armarna värkte och skakade då jag gick till bussen. :) Helt otroligt hur konditionen mittiallt kan rasa bara för att man är förkyld i 2 veckor och inte kan träna ordentligt..! Men, fr.o.m. NU tänker jag inte vara sjuk mera, utan träna som en galning varje vecka! Hade ett mål till sommaren och det ska jag nå. ;) So, 16 weeks of hard work. Here we go!

Men nu ska jag unna mig en kopp varm choklad! Kommer inte ihåg när jag senast unnat mig det, måste vara minst 1 månad sen?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0