LIKE THE OLD TIMES

Tjing!

Hade ingen möjlighet att blogga igår, bredbandet var helt cp. Istället spenderades största delen av dagen under täcket med film, pga att jag inte var i det bästa skicket.. Är fortfarande inte i toppskick så att säga, så stannar hemma ännu idag, vill ju inte vara sjuk imorgon! 

På tal om imorgon, ni kanske vill veta vart jag ska åka? :) Ska ta morgondagens kvällsflyg till grannlandet i väst, Sverige alltså! Denna gång blir det inte Sthlm, utan Umeå istället. Vad jag ska göra där får ni däremot inte veta,ni kan ju själv försöka lista ut varför jag åker just dit! ;) 

Nu måste jag iallafall börja fundera ut kläder jag ska ha med mig, måste tvätta kläder och packa nuu!! Ikväll ska jag på träning till stallet, men annars ska jag nog inte göra så mycket annat idag, bara ta det lugnt. 

Tillslut bjuder jag på några bilder jag hittade från hårddisken.. Hahahaha jag dööör..








fjooooortis.. sommar -09 typ?? hehehe :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0