THEY ARE PERFECT

Ooppaa!

Har ingen aning om varför jag INTE bloggat här på några dagar?! Har nog suttit vid datorn, men inte tagit mig tid till att blogga, don't ask me why.. :p 

Nejmen hursomhelt, har nyss tagit en lång dusch, fixat med både bodyscrub,ansiktsmask,hårinpackning och allt det, sen smörjt in mig med bodylotion som doftar underbart och flätat håret, för att ha ett supersnyggt hårsvall imorgon! Tidigare ikväll kollade jag Victoria's Secret fashionshow, måste bara säga att VS's modellerna är perfekta till utseendet, så jäkla snygga! *avundsjuk* 


VS models 2011

Morgondagens planer består av att åka till landet en sväng och hälsa på mommo. Efteråt ska jag till stan en sväng för att inhandla lite secret stuff! ;) Ifall jag hinner ska jag också ta en sväng till gymmet på kvällen, för nu är julen slut så då börjar hårdträningen igen! 

Menmen, vi hörs mera imorgon! Nu ska jag ta och lugna ner mig lite så jag kan sova så småningom. Pussaar!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0