I'M DREAMING OF A WHITE CHRISTMAS

Imorgon är det julafton, och idag har det ösregnat därute.. I torsdags var det världens bästa vinterväder, men såklart blev det tvunget att försvinna till jul.. :( Men om man försöker se något positivt i detta mörker är det iallafall att jag för första gången i mitt liv kommer få rida min alldeles egna häst på julafton. Finns nog inget bättre. ♥

Annars flyter väl dagarna på som vanligt. Vi har firat julafton idag/ikväll hos mami, imorgon efter stallet åker jag och brorsan till maxmo för att fira jul med papi! Har förövrigt varit uppe sedan 6 imorse.. Har städat, sprungit till tvättstugan ett x-antal gånger och åkt in till stan för att handla julklappar. Stressade runt i stan i 3½h och brände en hel del pengar, woopsie.. Men jag gillar verkligen att ge andra julklappar, att se dem bli glada! Hellre ger jag bort julklappar till familj och vänner än får några, faktist! :) Aja, sen fick jag ju paketera alla 13271203 julklappar, fint blev det om jag säger det själv,hehe! Så blev det också att proppa i sig julmat och känns redan som om jag kommer rulla fram efter denna helg..


Näe nu ska jag glo på tv en stund till, sedan sova! Ska upp tidigt imorgon! 



Pony tycker om att pussas, hihi!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0