I REGRET NOTHING, I LOVE YOU.

Go' kväll bloggen!

Har varit igång sen 9 imorse idag! Först skola från 9:45 till 13:15. Efter skolan in till stan med Niina och Ida för lite shopping and stuff! Fick det mesta behövliga inköpt, körde hem och segade framför tv:n till halv 5, då jag drog på mig stallkläder och stack till stallet för träning. Kom hem runt 7. Mami och J överraskade med god mat och sen filmtime! Käkat mat, kollat film och nu känns sängen väldigt lockande. Ska nog krypa ner där nu, så jag får ta tidig uppstigning imorgon! Kram på er finisar! :)


P.S. Nästa veckas fredag. Längtar sjukt mycket. ♥


Jag kan än en gång konstatera; DU är det bästa valet jag någonsin gjort i hela mitt liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0