ONCE A BLONDE, ALWAYS BLOND




Rubriken säger allt.. Jag har varit mellanblond i typ 2-3 veckor, och det räckte gott och väl för mig.. Slingade håret idag igen så är back to blondie! Kommer nog alltid att vara blond, det passar mig bäst. Jag är ju egentligen också naturligt blond från förr. Och, blondes have more fun, right? ;)

Aja, lite om min dag då! Blev uppväckt av mami runt 9, men segade i sängen rätt länge. Så steg upp vid 10, slängde på mig smink och kläder på samma som en kopp kaffe åkte ner. Hela lilla familjen hoppade in i bilen och åkte iväg till landet för att fira Finlands självständighetsdag och morfars födelsedag. Tillbringade största delen av dagen där, väl hemma igen började jag storrensa bland mina grejjor, tills niina joinade mig och vi fixade mitt hår hela resten av kvällen. 

Är inte så trött just nu, så ska nog ta och knäppa på en film och bara hoppas på att jag somnar.. Blir tidig uppstigning imorgon kl7. Ska slänga brorsan till skolan och sen åka till gymmet. Måste nog fan ta och sola lite också,börjar bli mot det ljusare hållet.. :((

Ha det fint peeps, vi hörs imorgon! Pussaaar♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0