DECEMER 29th, 2011

Just som jag bestämt mig att jag ska börja träna igen blir jag sjuk.. Typiskt! Har varit sjuk i princip hela denhär veckan.. Hoppas och ber till högre makter att jag ska vara frisk till nyår! Tänker banne mig inte vara sjuk över nyåret igen(var ju sjuk förra nyåret också..). Vart är all snö förresten?! Jag menar, 29:e december och ingen snö?! 

Anyways, sitter för tillfället och planerar lite ny design på bloggen, blev nog inte så nöjd med den förra ändå. Men denna kommer bli mycket bättre och det innebär en helomändring på bloggen! Vet dock inte om jag hinner klart med den idag, men ska försöka! Kommer kanske stänga ner bloggen för renoveringen sen senare, vi får se! 

Förutom bloggdesignen har jag inte gjort så mycket.. Mest legat hemma och känt mig sjuk. Ska nog ta en sväng till stan idag eller senast imorgon och inhandla det jag skulle handla i förrgår. Om jag orkar ska jag nog ta en sväng och sola, känner mig så blek nu, har ju inte solat nästan något alls i vinter! :o

Aja, nu ska jag fortsätta med designen,lateers!


ååh jag vill hoppträna nuuu!! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0