A MONDAY IN DECEMBER

Denna vecka börjades med lång sovmorgon! Brummade iväg till skolan klockan 1 och satt där till halv 3, med 2 dagars bakiskänsla spökande i huvudet. Tog en sväng till stan med Niina, shoppade lite behövligheter och sånt tills fredag! Kom hem efter 4, böt om och åkte ner till stallet en sväng. Då jag kom hem, vilket var runt 6, mådde jag bättre. Kände ändå inte för gym idag, så det fick bli 1h löprunda + magmuskler istället! Sen dusch, käka kvällsmål och nu sitter jag här! Det har förresten snöat förra natten så marken har blivit någolunda vit, nice!! Dem hade lovat mera snö till slutet av veckan, så det lär ju bli vitt här då, wohoo!

Imorgon är vi lediga, självständighetsdagen för dem som missat! Åker iväg till landet för att hälsa på mormor och morfar. Ska också till gymmet (om de har öppet..) och på kvällen blir det väl lite hemmamys och bokning av tvättstugan(måste tvätta en massa kläder!!). Nu ska jag joina resten av familjen i tv-rummet och kolla film. Vi hörs mera imorgon, pussaar!♥

trött chey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0