SATURDAY MORNING

Godmorgon!


Uppväckning halv 9 på en lördagsmorgon känns kanske inte alltid så kul, men vad kan man då man måste jobba..
Ni som bara ligger hemma och får pengar av era föräldrar ska vara glada! Nog för att jag aldrig själv skulle ha mage till att hela tiden fråga pengar av mina föräldrar.. tillräckligt jobbigt då man måste göra det ibland, klart dem har, men jag tycker ändå inte om att fråga, vill vara självständig och klara mig på egen hand! Haha okej nog pratat om det.. 


Ska riktigt just sticka iväg till jobbet, vädret är inte det bästa, så jag förväntar inte så mycket kunder idag. En bok, ett anteckningsblock och lite pennor får följa med som tidsfördriv. Oj, nu måste jag nog skynda, vi hörs ikväll, pussaar!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0