TUESDAYMORNING

Godmorgon!



Är för en gångs skull vaken I TID. Och dessutom när jag steg upp imorse var jag inte trött, wohoo framsteg! :) Sitter som bäst med kaffemuggen i handen och myser. Ute är det kallt, så har dragit på mig min tjocka mörkröda yllekofta, tunt linne, halsduk och jeans. På fötterna just nu sitter tjocka mysstrumpor, men de byts ut till ballerinas när det är dags att åka till skolan. Har en lång skoldag från 8.15-16.00 framför mig, efter det blir det massa bråttom till stallet och sen för att fira min kära vän Elin som fyller 18 idag! Så grattis till henne!! :D ♥ 



Aja, nu ska jag fundera om jag ska slänga nåt smink i nyllet idag. Just nu lutar svaret mot ett nej, hehe. Wellwell, vi hörs senare, pussar! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0