TJ 13

Tjing!


Av någon konstig anledning publicerades aldrig mitt inlägg igår?!


Aja, blev en tidig morgon för min del igår med väckning före 9, laddat med en kopp kaffe för att sedan dra iväg till stan för att fixa en massa ärenden,banken,polisstation för pass osv.. Efteråt stack jag till stallet och red heppan, sen hem igen. På kvällen körde jag till maxmo, var aktiv och städade bilen. Somnade ganska sent, typ runt halv 1..



Idag var det uppstigning kl.06:30 som gällde. Sagt och gjort. Med en snabbt uppdrucken kaffe hoppade jag i bilen och körde tillbaka till hb. Blev en sväng via stallet förän jag drog till jobbet, var jag befinner mig just nu.. Det är ganska så jävla dött här.. Somtur bara 1h10min till stängning och högst 2h jobb kvar. Så blir det dags att dra hem, städa och fixa en massa. Ska försöka hinna med att träffa mina mates lite också, eftersom jag sticker till grannlandet på måndag, helt själv! Kommer bli skönt med ledigt.. En massa shopping, chill och annat kul står på schemat tills dess! ;)


Nu fortsätter jobbandet,

Laters!♥


oooold.. haha typ fjortistimes?

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur många unika läsare har du per dag?:)

2011-08-07 @ 20:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0