LAZY DAY

Tjing!


Sitter här i vardagsrummet as usual och känner mig otroligt SLÖ. Har typ suttit här hela kvällen och inte gjort något vettigt. Helt enkelt inte orkat. Eller okej, har varit en sväng till stallet och affären, men det räknas inte. Hämtade iallafall min abiklädsel från K idag. Världens skönaste mjukisbyxor och hoodie, love big times! :)

Aja, nu ska jag slänga i mig lite kvällsmål och kolla en film. Ha de bäst, pussar!♥


old pic.. funderar på att ta ut mina extansions och ha "kort" hår istället, but i dont knooow.. :s


P.S. I miss you..

Kommentarer
Postat av: christa

Ja tycker du e jätte söt utan extensions & ser äldre ut! :) Höduuu, vi måst gymma igen nån da tisammans, de e ett tag sedan!

2011-09-02 @ 20:47:38
URL: http://christa.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0