AUGUST 3:rd, 2011

Godmorgon!


Är så stolt över lilla mig, som faktist gick och lade mig relativt tidigt igår! Det resulterar i att jag känner mig ganska så mycket piggare nu! Sitter som bäst och käkar frukost(!!) i köket och fyller i min att göra-lista. Ska till jobbet om ca 30 min. 


Nu till lite vad som hänt under de senaste dagarna.. Som ni säkert har sett, har det varit lite hästar på g här. Så jaa, i söndags skrev jag på köpebrevet och ägarbytesbrev. Så nu är Ricardo min!! Jag kan fortfarande knappt fatta att det är  sant!! Det är ju en av mitt livs största drömmar, fastän kanske det inte alltid varit så synligt, men allt behöver jag ju inte skriva hit så. ;) Men jag vet iallafall att han är "the one", det visste jag direkt från första gången jag provade honom. Egentligen var det aldrig meningen att jag skulle prova honom, vet inte vad som fick mig att fråga. Så var det ju inte heller meningen att jag skulle bli hästägare ännu, ska ju ut och resa lite snart såå.. men vad kan man om man hittar den perfekta hästen?! :D


Över till lite annat jag gjort; typ jobbat, festat två dagar i sträck och båda var helt spontana utgångar, jobbat, hjälpt K att flytta(hon och M flyttar nära mig nuu, wihoo! :D) och sprungit på en massa ärenden! Har fortfarande en massa som måste fixas, men det tar jag imorgon, för hinner knappast med det idag. 


Aja, nu ska jag dricka en kopp kaffe, fixa mig och dra till jobbet( bara idag,fre-sö jobb, sen äre sluuut! :) )! Ha de fint allihopa! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0