WEEKEND

Okej, lite update om min helg nu då!


Fredag

Helt perus skoldag med gym emellan, duktig jag! Efteråt hem i duschen och fixa sig! Runt 9 hoppade jag in i bilen med Manda, vi körde iväg till smeba för att plocka upp Niina,sedan vidare till brändö för att söka upp Karo och så snabbt in till stan igen för att plocka upp Anna. På kvällens schema stod det alltså att fira Alma, Valma och Venla som fyllt 18! (Massor med grattiskramar till dem ännu i efterskott!♥) Eftersom jag var chauffören för kvällen agerade jag nykterist, vilket egentligen bara var bra iofs. Blev ändå en riktigt kul kväll, som slutade med ett fyllekäk ( nattkäk för min del, haha buuurn änniiis)på Hese och VÄLDIGT intressanta diskussioner! ;)


Lördag

Vaknade halv 10 och gick på morgonpromenad med Minnie. Runt 12-tiden körde jag och mami iväg till gymmet, blev ett riktigt ordentligt konditionspass för mig idag! 30 min intensivlöpning på löpbandet och 20 minuter på spinningcykeln. Väl hemma belönade jag mig själv med några timmars schteek på balkongen med härlig musik. Tiden bara rann iväg, mittiallt fick jag bråttom och hoppade snabbt i duschen. Blev hämtad av papi och vi åkte iväg till maxmo. Av någon konstig anledning var jag på dåligt humör, så kröp ner under täcket och gosade med Daisy. Somnade tidigt, 19.30 typ.. wooopsie. :)



Söndag


Blev väckt lite före 6 inför hemfärd, så kände mig helt konstig.. Slängde i mig en kopp kaffe, fixade rummet och pussade&kramade på min Daisy. Vill ha hem henne nununuuuu...♥ Hemvägen blev ca 30 km längre pga att Vassorfjärden svämmat över och vi fick ta en lång omväg. Tacka vetja min mobil som har gps, annars skulle vi väl inte hittat, haha! :) Då jag äntligen kom hem gick jag ut på en härlig promenad i solskenet med Minnie. Resten av dagen har spenderats på balkongen, gymmet och med näsan i matteboken..
Nu är jag jättetrött (igen!!?!) så ska krypa ner under täcket. Vi hörs imorgon, godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0