Update about what's going on

Godmorgon!


Sitter just nu i maxmo, kom hit igårkväll så därav mitt sega bloggande (orkar typ aldrig dra fram datorn när jag väl är här). Men under senaste tiden har det varit lite dåligt bloggande och ganska halvflummit, så ska make clear to you all vad som sker i mitt liv.

So here i go;

- vi håller på att sälja gamlis-huset nu, äntligen. Så det ska tömmas och allting. Jobbigt, men skönt ändå att äntligen ha det överstökat!
- jag har fått sommarjobb, behöver inte oroa mig för det mera!
- har börjat söka lägenhet och planerar att flytta till sommaren.
- jag får egen bil nästa vecka, wihoo!
- sista perioden i skolan, snart sommarlov!


kanske jag flyttar hit? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0