Goodmorning sunshines!

Jag tänkte blogga mera igårkväll men pga ett supersegt och trögt mobilt bredband (suck -.-) zippade hela internet, jag orkade inte fixa det utan bestämde mig för att sova istället.


Anyways, är fortfarande i maxmo. Eller jaa, fortfarande och fortfarande, har varit på vift lite överallt här emellan också, bl.a. till gamlis och tömt huset.. dit ska vi ju också idag igen. Sitter här som bäst och käkar naturellyoghurt + mangopuré( såndär babymat youknow), vilket har varit min "basföda" under de 3 senaste dagarna, haha! ;) Snart iväg till gamlis igen och tömma uthusen, huset är typ helt tömt nu så.. :(


Tillsist bjuder jag ännu på en bild som är tagen för EXAKT ett år sedan;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0