APRIL 29:th, 2011 - dreaming of summer

Dåligt här på bloggfronten igen, surprise. Har egentligen inte så mycket att skriva om, det är väl därför det är lite dött här. Livet rullar på som vanligt med skola, kompisar, uteliv, gym osv.. Det är sjukt att tänka att det bara är 5 veckor kvar till lov. Sjukt härligt! :)
Jag sitter som bäst ute i maxmoskogen och myser med min Daisyplutt. Förhoppningsvis ska hon och jag flytta till stan tillsammans så småningom. Saknar henne så mycket alltid på veckorna, ser henne bara på helgen ju. :( Här i veckan var jag på en lägenhetsvisning, men jag blev väldigt besviken på servicen vi fick, fyfan! Så nu söker jag lägenhet igen, ska ringa runt till lite ställen nästa vecka, hoppas på att få flytta tills sommarlovet. Imorgon är det valborgsafton, det ska firas med ett gäng fina människor och utgång såklart! iden bara rinner iväg och jag har massor med saker som måste fixas, som vanligt, hehe. :)
Nu ska jag fortsätta mysa med min sötnos. Laters!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0