APRIL 26th, 2011

Godmorgon!


Efter en alldeles för kort nattsömn känner jag mig fortfarande sovande då jag skriver detta. Ska snart sminka mig och dra iväg till skolan,as usual. Påsklovet ar alldeles för kort och gick alldeles för fort! :(


Igår befann jag mig lite överallt. På morgonen hade jag bokat tvättstugan. Efter att jag tvättat allting slängde jag på mig bikini och körde iväg till Karo för lite schteek i solen. Några timmars schtekande fick räcka för mig, eftersom då satt jag mig i bilen igen, sprang in en snabbis där hemma för att fixa picknick-korgen och sen köra iväg till Jessi. Det var dags för årets första picknick! Vid fiskestranden då ofcourse. Alla stirrande som att vi inte skulle vara kloka i huvudet, men vadå, fattade inte riktigt varför. Då det är fint och varmt ska man ju fan ha picknick! :) Vi åt oss proppmätta på maten och chillade en lång stund, tills det började blåsa för mycket. Vi packade in oss tillbaks i bilen, körde runt och plockade upp lite folk för mera chill. En sväng till ABC hann vi också med, yey. Då jag slängt hem alla böt jag om till träningskläder och drog ut på en 8km springrunda. Sköööönt att springa av sig lite, dessutom var det varmt då ännu!
Idag har jag anyways massor med kul och intressant på schemat! Berättar mer om det senare. Ha en bra dag peeeps, pussar!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0