Sept. 23, 2010

Tja!

Tänkte ta lite tid och blogga nu, har ändå inte något annat att göra. Blev somsagt partyparty igår.. WBN dåee, med min baby. ♥ Mötte massa med trevligt folk och kvällen blev lyckad! Kom hem halv 5 tiden, såg att jag bloggat något då?!

Dock blev morgonen mindre lyckad.. Hade ställt in mobilalarm på kl8, men såklart stänger jag av det. Vaknar lite senare, typ 9 av ett samtal, sen mår jag så skit så jag inte slipper upp ur sängen. Blev liggandes där tillungefär 11, då jag lyckades ta mig upp och gå i duschen. Läste på biologi och drog till skolan till kvart över 1 för att skriva biologiprov, bakis. AJ! Ska aldrig mer göra så, ska lugna ner mig och vänta tills jag blir 18. Vad är det annars för kul då man fyller 18 då man redan varit in överallt? Nåja, provet gick väl helt okej. Sen en snabbis till stan och till hb med buss. Mandababy kom till mig, vi pratade och packade grejs. Sen blev det dags att dra tillbaka till gamlis.

Har inte gjort ett piss sedan jag kom hit, snart ska jag sova. Vi hörs mer imorgon!


bild från igårkväll.. ;) (ignorera att jag ser ut som ett fetto! ;s)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0