Kort om igår..?

Tjing!

Har blivit lite seg bloggning idag med endast ett ynka inlägg, så nu ska det förbättras! Men har haft så himla bråttom, därför har jag inte hunnit blogga..!!

Ska först ta och berätta lite kort om gårdagen.. Klarade av hela skoldagen igen, stolt som fan! Fastän mitt huvud höll på att ta kål på mig i slutet av dagen. Efter skolan gick jag och käkade vid Hesburger, med Karo som sällskap, känner mig som ett utfryst fetto om jag går dit själv, haha :D Halv 4 gick jag till **********, och var där i ungefär en timme. Sålänge jag väntade på bussen gick jag på stan en stund och kollade runt lite i butiker. Hittade en snygg väska och ett par fräsha leggings(visar snart!).

Mötte också på Jonna, som jag inte sett på evigheter! Vi pratade och bestämde för en fika nästa vecka, ska bli riktigt nice att ta upp kontakten med henne igen! :) Sen hem med buss, städa rummet,dammsuga och byta kläder. Manda kom till oss, vi gick till stallet(braaa med motion!!) skötte hepen och gick tillbaka till oss. Pratade och dampade hela kvällen. Vi kom fram till att vi inte kan hålla en allmänt normal diskussion, eller huvudsakligen diskutera normalt med varandra, hahaha. ;) Manda drog hem efter 10, och jag var trött. Somnade genast typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0