Torsdag, 9:e september 2010

Godmorgon!

Sitter helt nyvaken och ofixad här i mitt rum på högbacken och dricker morgonkaffe. Ska börja prova lite kläder nu, sedan sminka och fixa håret, skolfoto idag. Personligen gillar jag inte alls skolfotograferingen, tycker man alltid blir lika konstig på bilderna. -.- Förresten så kommer jag hem först en 5 tiden, men har massor med saker att göra,så vet inte riktigt när jag hinner blogga nästa gång idag.Nåja, ska väl börja fixa mig så jag inte får så bråttom.. har redan försovit mig från första blocket, men shit happens. Slänger sen ännu in dresscode förän jag drar.

Talk to ya later bitches!



Förresten, det sägs vara årets lyckodag idag, 9/9.Wish me good luck med fotograferingen! Vad anser ni om lyckodagar? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0