Tisdag

Hej bloggen!

Blev lite bråttom på morgonen, så hann inte riktigt med att blogga. Nu sitter jag i skolan, har brist på ngt att göra, sitter och väntar på att manda ska sluta, ska möta upp henne i stan, så ska vi ta en kaffe och sitta och prata.

Iallafall, försov mig imorse, och vi hade ingen speciell timme, så orkade inte fara till skolan. Istället packade jag träningsväskan och hoppade på bussen till stan. Gick till gymmet, blev ett ganska tungt träningspass med springning,cykling och styrketräning, nice. Sen gick jag tillbaka in till stan, köpte en latte och gick till skolan.

Förresten, bloggade ju inte igårkväll heller, men orkade inte sätta på datorn, utan chillade och kollade tv istället. blev inte tungt gympass igår, solade bara 25 min och tog en lång dusch. Mamma, som var på gymmet samtidigt slängde hem mig, vi åkte via butiken och köpte Ben&Jerry's, my favourite.♥


gammal bild


Och till er, som klagar på att jag inte är i skolan,men drar på träningar och sånt. Ni vet inte vad jag går igenom just nu,jag kanske inte skriver ut hur jag känner mig, men ni ska bara vara tysta för ni vet absolut inte vad som pågår i mitt liv. Tack och hej!


Kommentarer
Postat av: YourfavouriteV

Kämpa Anna! Jag tycker din blogg är asschysst och jag läser den dagligen!! Du kan dehär med blogg! Du mixar ihop mode, liv och party på ett underbart sätt! keep on blogging baby



ps. du vet inte vem jag är men jag vill bara få dig att fortsätta blogga coh leva livet!

2010-09-09 @ 16:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0