Stamkund på Wayne's?

Nu är jag hemma igen!

Tog över 1h i tandläkaren imorse, och nu har jag tandvärk som fan, aj! :( Sen skolan, som för min del slutade redan kl 13. Var på lite uppköp till Vöråstan och så tillbaka in till centrum. Gick omkring i affärer, and ofcourse honey I did some shopping(visar snart!)!:)  Så gick jag och tog en mintchoklad latte på Wayne's, as usual. ;) Tror nog de börjar känna igen mig där snart, haha. Var faktist duktig och pluggade på bigga där också, woho. Åkte hem med halv 3:ans buss och snart ska jag dra till stallet. Sen blir det hektist schema med provläsning, göra en inlämningsessä, packa väskan och dra till högbacken! Wasa by Night ikväll då, maybe we see there? ;)

Jaja, vi hörs senare, puss!♥



AMAJGAAD, wat iz in da bäg?! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0