Soffpotatis..?!

Hej! Nu har jag växt fast i soffan, har ju suttit här hela dagen så.

Haha nejdå, skojja bara, jag känner mig faktist aktiv! Har varit ut och gått 1h prommis med Daisy, skönt att slippa ut i blåsten, kändes som om alla tankar blåste iväg. Sen har jag rotat fram ännu mera saker till loppiset, kommer ju att bli rik på dethär, haha! Så har jag varit uppe på vinden och rotat, har hittat massor med nice stuff!! Bl.a. en Cola-flaska av glas, som är 52 år gammal!:o Den ska upp på hyllan i maxmo, for sure. :D Dessutom hittade jag väääärldens snyggaste resväska, som är jättegammal. Skulle så gärna vilja visa er, men har ju ingen kamera så kan inte ta några bilder.. :(

Resten av kvällen blir chill,funderar på att åka och köpa lite Ben&Jerry's, mums. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0