Sista-minuten resa? JA TACK!!!

Tjuhu!

Sitter i skolans datasal med Karo och kollar på lite sista-minuten resor. Skulle verkligen vara sugen på att åka!
Iallafall, vet inte riktigt vad jag ska göra nu, nästa lektion börjar först 13:15. Kanske går till stan och köper en latte, skulle sitta bra, eftersom skolmaten inte riktigt smakade mig.Tog skolfoto före det, men vågade inte se resultatet, får se det sen då de kommer hem i posten. Troligtvis blir det väl lika misslyckat som vanligt, menmen man kan ju alltid hoppas på de bästa. ;)

Vet förresten inte när jag kommer att blogga nästa gång, eftersom jag glömt nycklarna på högbacken och mamma jobbar kvällsskift, så måste åka till gamlis och vänta på att hon slutar. -.- Alltså, mer bloggning först efter 10 ikväll..

Ha en bra dag allihopa!♥



Kommentarer
Postat av: Sista minut

En sista minuten resa är aldrig fel, jag själv skulle valt Egypten om jag skulle åka någonstans nu =)

2010-10-05 @ 03:40:53
URL: http://www.sista-minut.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0