My day

Nåja, nu är jag hemma igen och ska berätta lite om dagen! ;)

Efter skolan gick jag med Niina till stan och mötte upp K, som kom med mig och gick i lite skoaffärer för att söka efter vinterskor, vilket blev ganska misslyckat. Så istället gick jag och Karo till Wayne's Coffee.♥ Satt där med varsin latte,pratade och hade det mysigt, medan det ösregnade där ute. Efter att vi suttit där en lång stund, fortsatte vi att kolla i olika affärer. Sen blev Karo tvungen att dra hem, så jag fortsatte ensam, för att söka efter nitarmband. Sprang och sökte dem i alla jävla butiker, tillslut hittade jag snygga armband från Lindex(visar snart)! Så var det bara att springa iväg till bussen.

Nu har jag inte gjort så mycket, varit en sväng till stallet och håller just på att installera mera Fonts på PS. :D Fast egentligen borde jag öva på prov.. heh


random bild jag tog med mobilen i skolan.. love my tights!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0