Lite kort om lördagen + idag

Efter stallet och efter många om och men körde jag med pick och pack till högbacken. Mandababy kom dit. Var helt jävla seg först och ville inte göra ett piss, men sen böt humöret om. Vi bytte kläder, fixade oss och åkte in till stan.
Gick omkring lite, träffade trevligt folk och var inne på Royal för att bailabaila,riktigt nice!:D(Förutom att det var ngt skitband som spelade i början..) Då det blev stängingsdags träffade vi Nabben & co. som skulle käka vid Hese, så vi gick med dem dit. Efter att de käkat gick vi till Nabben, var vi sen sovde över, somnade först efter halv 6.. ;)

Steg upp halv 2 tiden, traskade iväg med baby i regnet till hb. Vi låg och halvsov i några timmar, förrän baby drog hem och jag körde till Gamlis. Ikväll har jag alltså inte gjort så mycket, bara chillat och sånt.

MEN JUSTJA, beställde en ny mobil till mig ikväll, så jävla nice!;)Den borde komma om ca 1 vecka, jag kan knappt vänta!♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0