Latte,cookie och djupa diskussioner

Shasha bloggen!

Sitter nu i stadsbibban och bloggar, ska snart dra i nåt hörn och plugga lite, får ju aldrig gjort något där hemma så. Nåja, jag är iallafall väldigt stolt över mig själv, eftersom jag klarade av HELA skoldagen, alltså från 9:45 till 14:30, DUKTIGA ANNA!! :D Okej, min huvudvärk höll verkligen på att ta kål på mig, men jag klarade ju det, så det är ju huvudsaken.
Efter skolan gick jag och niina till Waynes Coffee, tog som vanligt en stor mintchoklad latte och en cookie, mums! Satt och diskuterade djupa saker, men sen blev N tvungen att dra, så jag fick gå omkring på stan själv en stund. Ja juste, gick också och köpte en tröjja jag dreglat över redan igår, den är så himla snygg!! Måste visa den senare. ;)

Menmen, dags för att plugga, vi hörs då jag kommer hem!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0