Intressant morgon

Hola amigos!

Skulle önska att jag skulle kunna höra något sånt just nu, inte denhär jävla svenskan eller finskan, vill fara utomlaaaaaands. Okej, har lite ångest, förlåt.

Jaja, igårkväll dåå.. Jag,M och K hade ganska nice kväll. Ut och körde med olika personer, härjade allmänt och var på massa olika ställen. M for hem lite tidigare, men jag och karo tog nattmat på abc, rättare sagt halv 4 på "morgonen",eheh. :D Kom hem ungefär kvart över 4, så stupade nästan genast i säng, var så jävla trött.

Steg upp för någon timme sedan, sitter och dricker kaffe och äter morötter. Haha, vilken kombination. Och så fick jag just ett telefonsamtal och blev erbjuden en häst..!! Omg, what a morning.. Nåja, ska byta om nu och dra till stallet, vi får höras mera senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0