im still alive bitches ;)

Sha!

Lever somsagt fortfarande. .D Har bara varit lite dålig update under de senaste dagarna, förlåt för det.. Men nu ska jag iaf skärpa mig!

Berättar nu lite kort om vad jag sysslat med. På fredagsmorgon drog jag in till stan, gick på lite ärenden, hämtade böcker i skolan och köpte ursnygga örhängen. På dagens schema stod ösregn, nice, or not. Iaf så drog jag till hb, fixade lite i mitt klädskåp. Så till gamlis, packa väskan, dra till K-rauta och köpa lite målafärg.. ;) Så till hb igen, tråkade och var sur hela kvällen typ.
Igår vaknade jag somsagt fortfarande sur, så gjorde inte så mkt under dagen,karo kom till oss och vi blev besatta av Danska Paradise Hotel säsong 6. Sen.. hmm.. lite hemliga saker.heh. ;) Och så blev jag skjutsad till baby i sundom och här har jag då sovit inatt. Väntar just nu på att papi ska sluta, så kommer han och hämtar mig, sen ska jag hem och läsa på prov, blä.

Nåja, vi får höras mera då jag kommer hem, puss!♥


bjuder på en gammal bild sålänge :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0