Fredag 10:e september år 2010

Jahapp, ska berätta om idag nudå!

Blev ingen skola för min del, somnade igår med huvudvärk och vaknade idag, MED HUVUDVÄRK. Så efter jag övertalat pappsen att ringa skolan, somnade jag om och sussade vidare ända till nångång efter 11, då jag steg upp och var sjukt trött. Såg att baby hade ringt mig, så jag ringde tillbaka och vi bestämde för träffis i stan. Det var bara att fixa sig och springa iväg mot bussen!

Jag och manda gick till Arnolds på fika, och efter en stund joinade Emma och Jessi oss. Vi satt och pratade massor, Karo joinade också oss i ngt tillfälle. Jag,Manda och Karo gick omkring i lite affärer, fick heliumballonger och inhalerade heliumet i dem så vi lät som Piff&Puff, haha, man måste ju få vara lite barnslig ibland? :D
Köpte faktist bara hårsnoddar från stan, INGET annat. *stolt* ;)

Då jag kom hem fixade jag mat till mig och brorsan; blev grillbiffar,pasta och vitsås, mums! Sen dess har jag inte gjort så mycket.. Sitter och väntar på att M&K ska komma hit, så får vi se vad vi hittar på ikväll!


Ha en bra fredagskväll mina kära läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0