Airplanes

Tjing!

Lite snabb-bloggning, för ska just iväg till gymmet och springa av mig, väntar bara på att mp3:n ska ladda klart.

Blev somsagt lite kortare skoldag för mig igen, mådde så jävla skit. Medan jag väntade på bussen, träffade jag konstigt nog på mamma i stan, så hon bjöd mig på fika. Vi gick till arnolds, men jag tog endast en kakao, just eftersom jag mådde så skit. Sen skjutsade hon hem mig. Så var det bara att byta om och cykla iväg på träningar.

Träningarna gick bra, anna& ponnin va nöjda! Sen hem, byta kläder och iväg till busshållplatsen. Rolig incident då jag stod och väntade på bussen.. hehe ;) Nåja, drog iaf till högbacken, packade lite stuff och körde mopon till gamlis.
Nu ska jag packa träningsväskan och dra till gymmet! See ya later bitches!


Kommentarer
Postat av: jessi

När slutar du imorn? har du nå då? :)

2010-09-06 @ 17:54:38
Postat av: Anonym

hur går det för dig i skolan egentligen? om du mår så skit så du inte kan vara där, en du cyklar iväg på träning genast du kommer hem? it makes no sense..

2010-09-06 @ 18:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0