9/11

Började förresten fundera på en sak. Idag är det den 11 september. 9/11. Ni kommer säkert ihåg vad som hände då?År 2001. World Trade Center rasade ihop till ground zero, pga två kapade flygplan som störtade in i tornen. Såg en dokumentär från tv:n i veckan just om detta. Fyfan vad hemskt det skulle ha varit. Minns ännu då jag fick höra om denhär olyckan. Vi satt i klassrummet på morgonen, jag gick på 2:a klassen i lågstadiet. Vår lärare berättade att 2 flygplan hade kraschat in i tvillingtornen i USA. Fattade inte så mycket av det då, eller egentligen brydde jag väl mig inte, varför skulle jag gjort det? Var ju bara en 8-årig liten tjej som lekte med Barbie, typ. :D Men nu i efterhand tycker jag verkligen det är hemskt. Fyfan. Hoppas jag ALDRIG behöver vara med om något liknande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0