you know it's called forbidden love?

Godmorgon!


Medans jag sitter i vardagsrummet just nu och skriver detta inlägg, faller det ner snö från himlen ,här, utanför fönstret. Måste medge att det ser ganska vackert ut då det faller ner från himlen. Men annars så gillar jag inte vintern.. Nej usch.

Jaja, ska sluta klaga. Steg upp typ för en kvart sen, och kom ihåg att ingen ringt till skolan..hehe. Men det fixar väl sig. Är, som ni säkert redan listade ut, hemma idag också. Halsen känns tjock som fan,huvudet tungt och segt. Ska fixa en kopp te till mig nu, så sitta och chilla bara. Ikväll är det konvent, men den tänker jag dissa. *stolt* Har ändå varit till Royal så många gånger, så det kommer kännas konstigt att inte kunna köpa en drink från baren, som vi alltid gör. Nåja, istället ska jag och mandababy till Tropiclandia och njuta. Asschööönt! ;)
Talk to ya later bitcheeees!





haha, nyvaken? JAPP!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0