Just leave it,or regret it later.

Cha cha bloggen!
Har just vräkt i mig kaka,glass och paj, samt 2 stora koppar med kaffe. Mommo,pappa,moster och hennes man är här och firar brorsans födelsedag. Han fyller 15 idag. HERREGUD. 15 ÅR!! Han kommer alltid att kännas som min 11-åriga brorsa, vill ju inte att han ska bli stor.. det känns så.. konstigt. :o
Men jaja, har nu inte gjort så mkt idag. Imorse då jag skulle iväg till skolan hittade jag inte mitt busskort.. -.- Så fick köra till skolan istället. Skoldag ända till kl 16, suck. Nåja, så snabbt hem, städa lite och dra till stallet en snabbis. Sen hem tillbaka och jaa, nu är jag här och trögar. Ska tröga lite till,sen börja söka efter mitt busskort.
Talk to ya later bitches, byee! ;)


fastnar inte alls på bild idag :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0