Skoltrött?

Tjing!

Sitter i skolan och borde göra något projekt om finländsk musik, vilket inte alls faller i mitt tycke. Vacker ordformulering jag använder också, haha ;) Nämen är inte alls taggad på att göra nått sånthär, så får se vad det blir av det hela. Dessutom består min grupp av 1: or, en 3: a, en från IB och så jag,wiho liksom. Tror nog jag valt fel kurs, ska gå och byta till bildkonst istället.

Somtur har jag bara 1 block kvar efter dethär och så slutar jag!Så ska jag snabbt hem med bussen, byta kläder och dra på träning. Kvällen spenderas troligen med att måla mitt rum. :D

Over and out.



bild som beskriver mycket bra hur jag känner mig just nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0