Helgens planer!!

Tjingpling!
Mitt "update snart" dröjde sig lite, heheh.. :D Har nyss varit och fixat i rummet, röjt klädskåpet tomt och rivit bort lite tejp här och där. Annars har jag inte gjort så mycket idag, typ kollat på PH danmark, är just nu på avsnitt 32.. Så har jag ehm.. läst typ 400 blogginlägg på bloglovin..kul. Och så har jag typ..ööh.. käkat äppel? Och tänkt dö av skratt åt lite grejjer. ;)
Det som jag egentligen skulle prata lite nu om, är vad jag har för planer för helgen(förutom farmors begravning :'( )!
Ska skilja mig lite från omvärlden och fixa helt klart mitt rum! Lägger upp en lista imorgon om hur min helg kommer se ut. Detta betyder ju då lite mindre bloggning än vanligt.. men jag gottgör det sedan nästa vecka! ;)
cp -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0