Halloween alone.. :(

Är tillbaka från stan nu! Har varit och kollat på lite mer stuff till rummet, men behöver dock lite mer tid att tänka förän jag bestämmer mig för något. Och så kom jag fram till en sak; det är JÄVLIGT svårt att hitta svarta databord, suck.. -.-

Nåja, till dagens planer dåå.. no plans. Hade nog planerat att fira en kul halloween med tjejerna men nej..  because of dethär jävla skitet kan jag inte dra nånstans, rädd för att jag lämnar efter mig röda fläckar på de platser jag suttit. Fanfanfan, varför just nu?? Börjar faktist undra om Det verkligen var värt allt detta? Finns ju mer nackdelar än fördelar.. Måste ta och ringa läkaren på måndag och fråga om det verkligen ska vara såhär?
Mami var somtur lite förståelig, så Ben&Jerry's joinar mig ikväll,tack för det! Såg dessutom att de kommer att komma en massa skräckisar på MTV ikväll/inatt, så tror jag ska kolla på nån av dem. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0