En hemsk morgon.. - mobilblogg

min bästa vän just nu... Hejsan bloggen.. har inte orkat blogga förän nu, pga en hemsk morgon.. hade så jävla sjukt i magen, smärtan kom som kramper och jag trodde att jag skulle dö. Smärtan var så stor så jag spydde flera gånger och vi var redan påväg till sjukhuset.. somtur slutade det sen. Iaf, slutade med detdär skitet nu, ska ringa läkaren imorn och fråga vafan det är för fel.. Nåja,har typ legat i sängen på soffan hela dagen, helt död. Ska fortsätta med det nu, får se om det blir skolan för mej imorgon, tvivlar nog ganska mycket på det..

Kommentarer
Postat av: jessi

ush, kan ju int va normalt dedä! Du måst nog jo ta o ring ti läkaren!

2010-10-31 @ 17:03:28
URL: http://jessicaasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0