..and then they go back home again.

Godmorgon!

Blev ingen bloggning igårkväll sen heller, var så trött. Jag och baby skulle kolla på filmen SALT, men jag somnade,hehe.. så måste nog kolla om den ikväll.. ;)

Steg upp idag nångång efter 10, åt frukost och började städa. Sen gick jag ut en sväng med Minnie, skönt med frisk luft! Så in tillbaka och fortsätta städandet. Jag och manda sitter och kollar tv, Karo kom just hit och ska städa klart här.. :D Mami kommer hem om ungefär 2h, så då flyttar mina babes hem.. :( Men vi har iallafall haft det jätteroligt, tack för ert sällskap tjejer! :) ♥




bilder från i torsdags då jag och manda var ute med minnie :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0