Tumme ner för..

Att vara sjuk
- Har varit sjuk jätteofta under det senaste året och jag hatar det. Man blir helt trött och död, skolan och allt annat lider. Enda gången jag inte varit sjuk var på sommaren. Älska sommar!
Inte kunna träna..
- ..just pga att jag varit sjuk. Känner och märker att jag blivit fetare, och jag HATAR det. För som jag sagt förr, så är jag utseendefixerad till 110%.. Men bara jag blir frisk nu ska jag fan ta i ordentligt och börja träna igen!
Hösten
- jag blir alltid så himla deprimerad på hösten. Höst för mig betyder att vi går mot sämre tider; mörkt, kallt och regnigt. Blä alltså. Dessutom tappar jag motivationen helt till allt, pga denna "trevliga" höstdepressionen.
Att vara 17!
-Detdär året då man längtar så grymt mycket till att bli 18, så man håller på att bli galen! Och det är jävligt jobbigt att vara 17.. man får inget barnbidrag och man får inte heller något jobb, bara riktiga "skitjobb", så var fan ska man få pengar ifrån, då man inte har föräldrar som skämmer bort en?!
blä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0