THURSDAY 18th, 2010

Godmorgon!

Okej, har varit uppe en ganska lång stund redan.. :D Sjukt trött idag igen, men vad kan man? Måste man till skolan så måste man. Ligger just nu i sängen och försöker skriva min engelska bokrecension, är förhoppningsvis klar med den snart! Matteprovet, som jag har idag, har jag inte helst övat på.. det tar jag nog på talang, och om det skiter sig så tar jag det på höjning eller omtagning! ;)

Ska dra till skolan till 11:45. Provet skriver jag kvart över 1. Efter det lämnar jag antingen i stan och går på en lektion på bilskolan, eller så kommer jag hem och övar på prov och sen till gymmet. Tror det blir det andra alternativet, måste ju vara lite duktig och läsa på prov! Så ska jag försöka krypa under täcket i tid också, så jag inte är helt slut nästa morgon igen.

Nåja, klart skrivet, vi hörs då jag kommer hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0