SUNSHINE BABY

Godmorgon!

Skulle vanligtvis inte vara uppe såhär "tidigt" på en ledig lördagmorgon, men mamma hade visst bestämt sig för att jag skulle gå ut med hunden imorse, så hon ringde och väckte mig..typiskt. Så det finns ingen chans att jag skulle kunna somna om tillbaka, never! Istället började jag tvätta kläder, haha. :D Funderar också på om jag ska orka dra mig till gymmet idag eller inte, men vi får se om jag helst hinner med det, eftersom vi funderade på att dra ut en sväng ikväll. ;)

Nåja, nu ska jag käka lite frukost, vi hörs!


en söt jag nångång förra vintern :) i miss my hair :(
lovar att jag ALDRIG kommer att klippa håret kort, och jag ska ta hand
om det bra så det INTE försörs igen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0