Ny vecka, nya möjligheter

.. och vad gör jag? Jo, ligger i  sängen med världens ****värk och håller på att dö. Yes, ingen skola för mig idag då, igen. Suck. Imorgon börjar en ny period dessutom, jag har 7 kurser och vetifan inte hur jag kommer att klara av det. Borde bara ta mig i nacken och rycka upp mig, men pga livssituationen så är det inte så lätt. Okej, ingen har sagt att livet är det, tvärtom, livet är inte så lätt, men jag hoppas ni förstår what I mean. Gosh, ja hatar verkligen att vara "sjuk", måste hela tiden ringa och avboka saker, missar viktiga händelser och bli bara hemma och degar.

Ska tycka lite synd om mig själv nu och typ se på en film eller något, vi hörs senare.


this is me today..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0