MONDAY, 22:nd of November

Godmorgon, eller hej kanske passar bättre. ;)

Blev ingen bloggning sen mera igårkväll, blev sur på bloggpunktesse som inte ville fungera.. -.- Dessutom var jag helt sjukt trött på kvällen så orkade inte göra nånting.

Nåja, har varit i skolan och skrivit moddaprov, och det gick också på talang, hehe.. :D Tror jag ska hoppa i duschen nu, om några timmar drar jag till stan och möter upp min baby. ♥

Vi hörs senare, ciao!


bild från i lördags, före utgång




Och p.s.. Javet, det är jag som är boven i dramat. Förlåt.
Jag känner mig så hemsk nu. Varför tänker jag på vad jag gjort,
först när det är försent? Du får vara sur och inte förlåta mig,
jag är värd att ta den skiten,
efter allt jag gjort mot Dig.

Kommentarer
Postat av: J'licious & L'licious

snygg brud!:)

2010-11-22 @ 22:51:02
URL: http://jllicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0