Lååååååång onsdag..

Pust, äntligen hinner jag sätta mig framför datorn en stund och blogga lite!

Har haft en lång och ganska jobbig dag, speciellt sista timmen i skolan.. Vi hade biologi, och skulle dissekera (stavning?) ett gris/ko-öga och grisens inälvor(typ lever,hjärta,lungor osv..), fyfan säger jag bara! :S Okej, nog för att jag inte helst rörde i nåt av dem men ändå, det var tillräckligt äckligt att se på då de andra gjorde det. :P

Efter skolan gick jag till stan en snabbis och handlade grejs till mitt "hemliga" projekt! ;) Kommer kanske berätta om det här i bloggen förr eller senare, vi får se, men jag lovar inget. Nåja, sen tog jag bussen hem, och väl hemma fixade jag lite att äta( var vrålhungrig!!) och sen ut med minnie i snöstormen..

Nu ska jag bli riktigt pluggnörd igen och läsa ut min engelskabok och göra lite annat smått&gott! Vi hörs senare ikväll,puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0