It's the last time ever. In my whole life.

Sitter just nu i...  GAMLIS?! :o

Ska sova här min sista natt i mitt rum här i hela mitt liv. Sista gången. Känns så jäkla konstigt. Jag vill inte släppa taget, men jag bara måste. Life goes on. I helgen flyttar papi då till hans nya hus i maxmo.. och detta hus lämnar tomt då typ. Fyfan. Mår dåligt så fort jag bara tänker på saken. Usch.

Så jaa, skulle egentligen ha biologi-prov imorgon, men kan verkligen inte öva på det nu, just pga detta. Ska chilla vid datorn nu ända tills jag är dödstrött. Sen blir det sovdags. Vi hörs imorgon, hoppas jag mår bättre dåå..


exakt såhär känns det nu.. I'm in such pain.
Kommer aldrig att glömma detta hem. Det finns i mitt hjärta för evigt.
"Nothing is better than home."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0