GOODMORNING

..eller kanske inte så god morgon, för min del iallafall.

Vaknade som vanligt till skolan, men mådde så himla dåligt så jag kröp tillbaka under täcket för att sova lite till och se om det skulle gå om. Men nej, här sitter jag nu med världens huvudvärk och mår så skit så jag vet inte vad. Hatar, ja ärligt sagt HATAR, såna här morgnar, vilka kommer alltid nu som då. Jag undrar verkligen vad som är orsa
ker till detta, för de kommer inte med regelbundna mellanrum eller något, de kommer just då de inte får komma i princip.. suck.
Nu ska jag lacka naglarna, sen krypa ner under täcket,se en film och tycka synd om mig själv.

Ha en bra dag ni andra!♥


en suris anna :(

Kommentarer
Postat av: Saidmerete

This is a very good site. Thank you.

2011-03-24 @ 14:13:33
URL: http://saidmerete.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0