Godmorgon!

Så himla skönt att sova ut ordentligt för en gångs skull! Sov verkligen riktigt bra inatt också, vilket är skönt. Brukar somsagt sova jättedåligt, men det har ändrats sen jag gjort om i rummet, konstigt nog. Kanske det är den blåa färgen på väggarna som lugnar ner mig och gör mig trött? Känns som det. :)
Huvudvärken har inte ännu hunnit komma, eftersom jag bara stigit snabbt upp ur sängen, vilket är också en orsak till att det känns så bra just nu.

Näe, nu ska jag nog ta och hoppa i duschen! Berättar mer om dagens planer efter det! ;)


ser helt blek och hemsk ut! :o

Kommentarer
Postat av: Bredehanne

Hello, any body here???

2011-04-08 @ 15:02:31
URL: http://bredehanne.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0