GLAD LILLAJUL!

Godmorgon!

Sitter och dricker min cappuchino som jag just fixat åt mig, bra start på morgonen!Om ca ½h drar jag till gymmet, skulle egentligen åkt på lie secondhand-shopping för att söka lite saker, men eftersom det är så jävla kallt blir det inget av det.. Men bra med gym iallafall!

Jajuste, det är ju Lillajul idag! Girls, ska vi ta lillaljulen i repris?;) Hahahahah nääe tror inte det! Blir nog säkerligen en lugn lillajul för mig, har inga säkra planer ännu, men vi får ju se vad som händer, spontanitet is the shit! :D Skulle iallafall passa bra med lite glögg och pepparkakor för min del, har faktist inte druckit glögg ännu denna vinter!

Nu måste jag nog börja byta om, packa gymväskan och goo..talk to ya later!


min lillajulshälsning till er! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0